tq my follower

Thursday, October 27, 2011

Moto GP 2011 (iii)

Ni last enry pasal kes aku ari Jumaat lepas, tu kat SIC.

Pas settle mkn, kami terus merempit ke SIC balik, coz nak mengejar timing nak masuk Pit Lane, korang musti x tau Pit Lane tu ape kan??? 

Pit Lane tu makne nyerr kite dapat jalan2 kat tepi pit tu, kalo dlm tv tu, kat betol2 tepi circuit tu yg diaorg wat2 mcm bengkel2 tuk moto2 tu, itu pon kalo korang pernh tgk Moto GP atau F1 kat TV la & kalo bernasib baik rider2 tu akn keluar kat kite & kite leh ambik gambo ngan diorg or ambk signature ke mcm2 laaa.....

Ni gambo Eddin & Rereen thn lepas
Last Year diaorg wat pg, tp thn ni ptg la plak...., musti panas giler hu3

 ni plak thn ni nyer dr 4.30pm - 5.20pm

Aku sebenarnye 50/50 nk msk situ, coz aku tgk kol 3.30pm dah beratur umat manusia kat dpn tu, padahal gate tu akn bukak kol 4.30 pm. Satu lagi Si Eddin tu, kan lom chat betoi2 lagi, dah la tido ptg pon lom lagi, kang mcm2 jd plak.

Tp tgk mcm kejab mendung berangin2, kejab panas & kejab lagi redup balik, so pegi jugak la, w/pon mmg akn tempuh mcm2 dugaan nih!!!!

 aku x large kan gambo ni bkn suh tgk aku ok, aku suh korang tgk gate no 1 kat blkg tu, nmpk x umat manusia kat situ??? kat situ la kami nk Q jab g

 kami santai2 mcm omputih je ats runput ni, ank2 aku sume x nk duk ats rumput, takut kotor, isyyyhhhh3x

 beli gak la 100+ tu w/pon 5 hengget!!! setin

Rereen dah ceria coz perut dah kenyang mkn mee goreng mamak

So ni lah beberapa keping gambo yg dpt di snap sepanjang kami kat Pit tu :-

ni mmg panas giler, saje aku senyum wat2 mcm xde pe2...

Eddin plak elok2 turun je ke Pit tu, dia terus lena kat bahu aku, 17kg ni aku dukung korang mampu????
aku siap leh senyum lagik!!!

 oleh kerana peluang ni mmg jarang2 dpt so wat2 la senyum, aku lak leh tgh dukung Eddin yg berat tu tlg snap kn pict nih!!! Ade sape2 sanggup????

kalo nak tunggu si Rossi kuar kat dpn ni, baru nak snap, mmg x dpt la, umat manusia dah la ramai giler, so ini je la yg dpt wat thn ni yer en "Boss"

Masa aku nk pegi blk kat tempat asal kami msk td, mmg jauh, dgn dukung Eddin 17kg, aku jln kaki naik, turun tangga aku pon x terkire berapa mata tangga ntah, yg pasti mmg byk giler, sampai aku nak pitam2, dah la panas, Eddin plak peluk aku kuat giler...

Sampai satu tahap aku berhenti duduk kat ats tangga, ade la couple mat salleh tu siap offer nak tlg aku coz aku dah surrender duk ats tangga, xpe TQ coz I'm okey, padahal mmg aku x ok pon!!! hu3

Tp akhir nyer aku sampai gak kat tempat asal td dgn x bape jaya coz aku dah terjelepok terduduk kat tepi pintu tangga tu, nasib x ramai org masa tu. Janji aku lepas naik tangga & selamat x jatuh tangga bersama ank bujang aku yg suke wat hal si Eddin.....

Pas minum2 tuk hilang kan dahaga & pitam2 aku tu, kami gerak slow2 keluar & masa tu la Eddin elok jer bangun dari tido yg lena kat bahu aku td..... Mmg dia pandai set timing kan?????

So tahun depan aku harap en "Boss" tak payah invite aku & Eddin pegi sane dah, coz mmg spoil kalo dia wat hal lagik hu3..... Rereen okey, boleh diharapkan.....

ni la muke2 orang2 yg dlm kepenatan, rehat kejab pastu kami berambus balik umah, eh2 bkn blk umh ok, isi perut bdk ber2 tu kat Subway, beli brg umh skit kat Plaza Masalam & terus menghala ke Al Ikhsan, Subang Parade tuk cari barang en "Boss".

Memang hari yg panjang buat kami 4 beranak, blk umh mandi2, bg ank2 mkn ubat, supper skit, terus pengsannnnnnnnn!!!!!

No comments:

Post a Comment