tq my follower

Friday, October 14, 2011

Matching Tudung

Aku ni asal org pegi mane2, ade je yg bg kain batik la kain pasang la..... as a buah tgn (mcm la ramai sgt kui3.....)

Suke mmg suke!! Tp kain batik tu akn ku simpan tuk aku pakai masa pantang jerkkk hu3....

Kalo bj pasang lak, aku mmg bercinta nak anto tailor sejak duk kat Shah Alam nih.... hu3

So bile aku try wat baju kat tailor yg kat Tanjung Malim tu, mcm best lak pakai bj yg ditempah ( sebelum ni selalu beli ready made jer, susah nk cari coz lengan popeye la katakan ha3)

So baju dah siap, nak cari tudung or shawl yg sesuai lak.... Jenuh la dok tgk2, jln2 cuci mata, mcm x jumpe lak yg sesuai dgn bj tu ..

Korang ade idea ke???? Nak matching ngan tudung pe??? 

Tapi aku x tak la mcm MIL aku, kalo beli bj, cari tudung yg matching, musti bawak baju tu sekali pi kedai (mmg poyo's kan) ha3... coz tu dia mmg byk collection bj & tudung cantek2!!!

No comments:

Post a Comment