tq my follower

Thursday, October 20, 2011

Rereen New Hair Style

Aku tengok dlm magazine IN TREND kalo x salah, style rambut tocang, pas tu lilit ats rambut, buat kemas2!!!

Haaaaaaa, pe lagi aku peraktik kan la pada anak dara aku Si Rereen, siap boleh pegi skoll lagi uuuuu..... ha3

Ade 4 teachers dia yg ckp "Your hair was so nice Kathreen", kembang kuncup aku dgr anak aku tu cite bile blk de skoll.......

 ni gaya kalo dari depan

abis aku kuar kan sume pin2 yg ade dlm simpanan, al maklom la dolu kan berambut pjg, yg karat2 pon ade, nmpk sgt dah lame x tgk bende2 tu.... ngeeee

Tapi bile dia sampai umh dr skoll tgh hari tu, abis terkuar2 rambut dia yg kat ats tu, dah mcm ape ntah ha3.... 

Next time aku akn pakai kan minyak rambut skit, supaya tahan lama skit kekemasan nyer ;)

Tengah mencari2 style rambut yg sesuai tuk Graduation Day Si Rereen, ade sape2 leh bagi idea????

No comments:

Post a Comment