tq my follower

Friday, August 3, 2012

zam zam ala kazam KidZania, KL (part 3)

Lepas aku berlarian2 nengok Eddin wat Magic Show, aku berlari plak ke Fashion Boutique, tgk Rereen wat last cat walk before the real Fashion Show.


Antara babak2 Fashion Show Rereen

Tetiba aku tengok dia dah berubah, td lain sekarang dah lain. Rupa nye dia dah dipakai kan gaun Burberry yg td tersarung elok jer kat mannequin depan butik tu. 

Siap ade bangle hitam lg. Hamboiiiiii mmg sakan ko Rereen ekkkk!!!!!

Lepas tu terus aku berlari lg ke dlm Theatre tuk ready tgk fashion show anak pompuan aku tu. Setelah catwalk 3 round, semua dapat tepukan gemuruh para ibu bapa masing2. 

Semua perasan yg anak diorg hebat as a model ha3... termasuk la hakuuu ;)

Selesai modeling, kami semua berkumpul semula dan gerak ke sini plak.

MEDIA PRIMA and the geng


 Setelah sessi pemilihan dibuat, Rereen & Eddin dipilih sebagai cameraman. Tgk la aksi bdk berdua tu, tp Si Eddin sibuk dok berhello ello ngan si kakak nye (headphone tu ade speaker so syiok la diorg ber ello ello ).... 
Bkn sibuk dok ambik org tgh baca berita ha3


 Danial & Hakimi as a presenter on 7 NEWS & 
Hafizi dan Husna ade di control room kat blkg

 Habis news diaorg gerak ke KPJ plak.

 Ade 3 task kat sini, tp diaorg sendiri yg pilih nak jd Surgeon. 

ni aku snap dr seberang jalan, coz tmpt ni mmg leh tgk dr situ jer

 Last task Rereen & Eddin di Panting School. Masa ni announcement suh kami keluar dr sini dah menjerit2 suruh keluar, tp kami wat donno jer, coz ramai lg org dlm tu. 

So ade kami kesah!!! ha3

Sebelum check out sini kami sempat pilih seorg satu gambo yg disnap oleh KidZania nye photographer. X la byk sgt gambo diaorg, setelah diorg scan tag tangan sorg2.

Tp aku & en 'Boss' decided nak ambik gambo yg kami mmg x leh nak snap sendiri secara close up. Quality gambo pon x leh superb benor, bole-bole la..... tp dpt ngan frame gambo KidZania sekali.


 ni masa Eddin jd Pilot

 

Ni muka bdk yg dah letih berjln satu hari dlm KidZania, semua bdk-bdk yg join group kami ni pon dah lemau-lemau belaka. 
Eddin siap minta A'la(susu) lagi sblm nak keluar dr sini. Sambil tu dia selang selikan dgn bunyi bunyian tak hengat (dia dah letih mcm2 hal la jd). 

Byk kidzos yg diorg dapat kumpul. Eddin 89 kidzos, Rereen 64 kidzos. 

Ingt nak la gi bukak akaun kat CIMB (minima open CIMB account ialah 50 kidzos), tp orang punya la ramai. So kami batal kan saja niat suci tu, coz mmg kami cadang nak masuk lagi KidZania, so kidzos tu still leh digunakan semula.


 p/s :- lepas ni aku citer pasal tempat nak buka pose plak pas happy2 dlm KidZani nih

No comments:

Post a Comment