tq my follower

Thursday, May 24, 2012

Outstation Jengka

Tetiba en 'Boss' ade keje lak kat Jengka, aku pe lg..... 
ngikut la sekali, dpt blk jumpe family jab.

Sampai mlm kol 10pm, sok pg2 dah nk gerak blk Shah Alam semula. 

Tp smpt gak aku bwk kan mak, brg2 kering masa shopping kat Lumut aritu plus crunchy grape, peberet fruit umh Jengka.


ni comei aku ni mcm posing dia wat la ni, kalah kan model hik3 

ni sume on da way blk Shah Alam, kat Highway Pantai Timur

Oleh kerana sampai KL dah kol 11 lebih, kami decided jer nk lunch area KL jer.

So makan ala2 Pakistani la kami lagik he3

Ini kali kedua kami mkn kat sini, restoran Asif (mmg pure Pakistan nih)

 ni ayam masala

 lamb shank yg mmg perrrrhhhh!!!!

 roti nan pon lembut sesangat

ni adalah keadaan sebelum
dan inilah rupe nyer selepas dikerjakan semua ha3

Dah kenyang makan kat KL, sblm blk umh sempat lg aku pusing2 kat Shah Alam, carik mkn lagik (camner la nk kurus nih??) huk3 


Lepak plak PapaRich, mmg menarik minuman dia kat situ. 

Aku 1st time mkn kat situ (sian kannnn).
Aku order air pe ntah (lupe plak) ngan straw beso, kena tarik nafas pjg2 dolu sblm sedut, kang tercekik lak coz dlm tu ade mcm lengkong I LIKEEEE. 

Tp air en 'Boss' aku ingt red bean blended kalo x silap, best ooooo... 
kena repeat ni lain kali!!!! ha3

Aku mkn (mkn lagik) chicken dim sum.. best oooooo.... sos dia plak berapi2 ;)



No comments:

Post a Comment