tq my follower

Monday, July 4, 2011

paste henna aku yg ter blocked

Semalam lepas bangun tido ptg, he3... sblm asar, tergerak lak nak menghenna tangan, yg design pada tangan minggu lepas pon belum hilang betoi-betoi lagi.

Tengah syioookkkkk buat henna, sampai part yang daun-daun nak ke jari telunjuk tu, tersekat-sekat plak, bukak jer dalam nyer, nampak yang paste henna tu dah pekat semacam jer....

Malas aku nak meng'anu'2 kan paste tu sekarang, coz aku belom siap lagi design baru ni, so aku pakai yang satu lagi jer, tapi color dia memang tak cantek sgt la.....

Kira-kira hancus skit la design baru aku semalam... kalo tak caye, tengok la gambo nih....  :-(

paste dlm kotak tu blocked, buat spoil betoi!!!

tu kat part jejari nak menghala ke jari tu aku pakai yg dlm cone silver kat ats (color x cantik sgt)

No comments:

Post a Comment