tq my follower

Friday, May 20, 2011

:: xtvt with Family MIL ::

ni xtvt aku tuk public holiday 17/05/2011 (wesak day)

~~kenduri kawen kat  dewan Tabung Haji, Kelana Jaya~~

seperti biasa aku selalu memenuhi undangan kawen yang MIL aku kena pegi, area Selangor ni, coz kami tukang tunjuk jalan... he3

So aku & niece aku yg paling ngam akan berpakat-pakat tuk lumba-lumba ambik gambor budak berdua nih..... so ape lagi meh layan gambor-gambor diaorang......

ni masa br kuar umah

bro & sis

macam BFF jer, padahal jab jer leh ngam, lain2 masa gado2...

beso nyer nganga eddin, nampak gigi berlubang

memang signature stail si rereen

kan dah ckp td... haishhhhhh

eeeeee.... geram tengok pipi tembom nih!!!!

depan guard nih.....

haaaahhhhh ni la si tukang snap sume picture 'KAKAK IRON' he3....

gaya sopan si rereen, yer la tuh....

posing dua beradik

korang mmg photo addict la...

reen sampai tutup2 mata

diaorang berdua jer laaa.....

lagik!!!!

ni spek eddin, pooh tau....





aku dah x larat nak explain pasal gambo, coz muke korang berdua jek yg hadoooo.... huh!!!



ade gak tercelit gambo mommy..he3

gambor budak dah kenyang makan nasi beriani + papodom je, lauk tak mau....



ni papadom yg kami suke makan

kalo korang perati betol-betol, eyebrow si eddin ni mcm dibuang kat tengah2 kan????? setelah aku & en 'Boss' investigate rupe2 nye, bende alah tu hilang coz dia suke main2 eyebrow masa dia meng a'la (hisap susu), nanti aku continue dlm next entry pasal hal nih!!

nampak kurus la plak.... hua3

ni br smpai dewan Tabung Haji

nak ambk gambor kat dlm dewan penuh sgt orang, so kat luar jer laaa......
tengok en 'Boss' bukan main sayup kepala dari kami, dah terlebih clear lak pict.. hu3

2nd time

we  together gether

 oooooooo @ eeeeeeee @ ngeeeeeeee

 aien & me (m.ngah)
ank buah (aien) & pak sedaranye (ucu@BIL)

 budak poyos... hik3

 my sporting MIL

  MIL & FIL (sweet couple kan) :)

 bby sara & papa amer fahmi (en 'Boss' cousin)

No comments:

Post a Comment