tq my follower

Monday, May 16, 2011

semalam yang malang

aduuh.... aduh... aduh.....

musti korang tertanye-tanye ngape aku ngaduh semacam jek......

ni sume gara-gara makan sup tulang dari resatoran kat sec 11 tu.. namanyer terpaksa dirahsiakan, aku malas nak panjang-panjang cite lor......

aku makan skit jer, dah la masin giler, memang standard orang tak pandai masak langsung la.... rupe memang ade la... tp harge mahal giler, aku memang hangin sangat-sangat!!!! 

Pukul 10 malam, aku dah rase-rase macam angin perut aku a.k.a gastrik tu dah kus-kus mendatang.... hah!!!!! parah malam ni sah-sah aku tak dapat tido lena...

Memang sah!!!!! aku langsung tak tido malam tu, kul 3 pagi aku siap 'mengeluarkan sume-sume yang di makan malam tadi" sampai lembik badan-badan.

3.15 pagi, aku paksa anak-anak aku bangun coz aku memang kena pergi klinik kat section 2, klinik 24 hour. Nasib baik anak-anak memang faham yang mommy dia dah teruk giler...... tak nangis pon kena kejutkan pagi-pagi bute, en 'Boss' seperti biasa tengah layan bola kat tv, nasib malam tu dia tak jadi main badminton kat Port Klang, kalo tak, parah aku, siape nak antor pegi klinik????? 

Sempat gak kami tengok mat-mat rempit kena tolak motor ke Balai Polis Sec 9, akibat kena ambush kat Dataran Shah Alam, dalam sakit-sakit, sempat gak aku gelak kan mat-mat rempit tu.... budak kecik sekolah rendah pon ade sorang. Anak-anak aku pon siap jerit-jerit kul 3 pagi, panggil mat rempit tu, w/pon dia orang tak dengar....

Tapi sakit kali ni memang teruk coz ubat-ubat yang dibekalkan tidak mampu menghilangkan rase sakit sepenuh nya. Still ade saki baki sakit yang membuat kan aku tak dapat tido ngan lena.

So malam semalam aku bantai tido dari pukul 8 malam, tapi still bangun-bangun kejab-kejab untuk memastikan anak-anak aku terjaga dengan seelok nyer. 

Thank you so much en 'Boss' coz jaga kan anak-anak masa mommy tido & berehat sakit perut tu.....

Pagi tadi baru hilang sume rase sakit-sakit tu, ALHAMDULILLAH


No comments:

Post a Comment