tq my follower

Tuesday, July 26, 2016

DIY dan Gubahan Hantaran Rustic 2015 (Ucu Akad Nikah) throwback sangat!!!!

Assalam semua....

Hari ni aku buat throw back kes setahun yang lalu.

Awal bln Ogos 2015....

Hehehehehe berzaman dah kot tapi aku still nak up jugak entry nih....

Berkenan sungguh aku dengan konsep rustic ni...

Kalo zaman aku kawen 13 tahun dulu dah ade, mmg konsep ni aku guna pakai :)

Kasar, pelik & lain dari lain.

Tapi sementara nak mengadakan semua benda alah tu....

Memang mencabar akal & minda, acececehhhhhhh

Hasil aku membelek INSTAGRAM & pokcik gugel

Tadaaaaa ini lah hasil mahsul nye.....

Kain Guni (memang guni koko yang betoi ye siap ade bau lagik) dari IG tali_guni

Lace Beli di Daiso aje RM40

Baby Breath RM45

Kotak kayu Rustic SEWA IG payongpayong boleh pos yer RM5 1 kotak tu

Hantaran Tag kite DIY ajo yer

Biar gambar berbicara yer......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.













Nasib la 5 jer dulang diaorang requested so ringan skit la...

Kalau 15 dulang???? Kau ghaseee?????

Tapi aku puas hati dengan projek rare aku nih...

Merasa jugak mendeko dulang orang kawen nak tunggu adik aku ntah bile 3 orang lagi tu nak sampai seru hahahaha

Nanti aku buat satu lagi entry throwback yer pasal kawen-kawen ni.....

Daaaaa......

No comments:

Post a Comment