tq my follower

Thursday, September 10, 2015

Moh Ke Spa Kita, SPA BEST DI SHAH ALAM

Salam uoooollllllssssss.....

Hari ni kite cite pasal merehat kan diri dan dibelai diri oleh orang hehehehe

Memang dah lama tak pergi berurut.

Dapat pakej lengkap dengan urut sangat la best oooooo

Alang-alang en 'Boss' dah janji kan.....

Ku tuntut sampai dapat hahahhaha aci dok gitu?????

Ape lagik hip hip horey la aku kaannnnn

Spa Aisyah Radiah di Seksyen 9, Shah Alam.

Itu jer pon yg paling dekat aku nak gi.

Senang tumpang en 'Boss' hantar Eddin sekolah.

Balik sekolah kang aku tumpang balik pulak.

Agenda orang nak senang keje kan hahahahaha

Aku pilih pakej 'permaisuri'.

Ada sauna, urut, scrub, body mask & facial.

Sauna jer RM30, yg lain termasuk pakej permaisuri (la kununnn kan) RM250

So total korang kire la sendiri ;)

Scrub yg best, aku x suke yg slow melow ni, aku suke yg ganas & kuat.

Baru la keluar segala mala daki yg tak dapat di sental dek tangan sendiri!!!

Sauna dalam 45 minit, best jugak sbb aku tahan je duk dalam tu sambil membaca sambil berpeluh bagai

Ni la tempat kita diurut, discrub & di mask kan....

Settle semua tu aku mandi kejab (mandi sendiri jer) pastu solat Zohor kejab.

Baru sambung dgn facial.

3 jam jugak la bertapa kat spa tu, tp memang lega sesangat...

Kalo anak-anak pegang tangan kira tersasar laaa hahahahaha

Sebab licin licau sangat bersih, bersih dan suci ajoooo....

Since tahun lepas aku start buat rawatan kat spa ni, ni masuk tahun ke 2 dah.

So orang Shah Alam nak berspa yg best dan rileks sambil lelap kan mata.

Jom ke SPA AISYAH RADIAH di Seksyen 9, Shah Alam.




1 comment: