tq my follower

Wednesday, February 11, 2015

Salam 2015 di Bulan Febuari Bersama LV Speedy

Assalamualaikum.....

Alhamdulillah dapat juga aku meneruskan blog yang dah bersarang macam2 mende kat sini hehehehehe

Tapi tajuk Ya Ampunnnnnnnnnn 
mcm pantun x berkerat2 hahahahahaha

Kemalasan membuat kan aku mmg x mendaptkan masa untuk memblogging huhuhuhuhu

Sedih tau tp nak buat mcm mane kan..... 
sejak duk umh baru ni x cukup masa nak buat seme bende....

Tapi entry ni mmg aku nak masukkkn jugak coz, K.Ton dapat mende yang sangat K.Ton idam-idamkan......

Tapi sebelum tu mari baca kenyataan ini :

Buying your 1st LV bag?? 
For girl it's not really about being materialistic, it's just a tribute to yourself. 
You've worked hard for it and if it makes you happy, get it!!!!!!!!!!

Korang hadooooooooowwwww, bole ayat cegitu????

Hahahahaha jgn marah yek, aku pon nan hadoooo nak buat ayt cegitu. 

Bute IT & huruf BI

Ni kata2 dr personal shopper yg aku follow dlm IG.

Mengesan dan terkesan kan bait2 ayat dia......

Taraaaaaa 
akhirnye awl bln aritu en 'Boss' telah meluluskan permohonan aku tuk membeli handbag LV yeaayyyyyyyy

Lompat bintang 20 kali ;)

Jom ke Starhill, mmg aku dah usha lame butik tu tp jejak br 2 kali jek kui3

Tp sblm beli tu 3/4 hari aku menggugel sampi kan tido, mandi, masak seme terbayang beg LV 
hahahahaa melampo sungguh kan???

Target aku antara neverfull @ speedy

 Tapi alang dah smpi butik tu ape lg, seme yg diaorg display aku try....

Bkn selalu msk situ kan....

Satu lagi aku saluted kat staff LV Starhill tu
sgt friendly xde nk tgk aku pakai kasut brand ape, h/bag cap ape, jam tgn bagai

Semua client dilayan sama rata, habis seantero butik aku jelajah.

Sampi naik boring Eddin & Rereen

9K lebih pallas ni, ade berbelas warna kt belah dlm tu yek


 delightful ni beso gedabak tp bile pakai dia penyek kat tgh 2
no...no...no...no...

speedy 30 

 hehehe x leh stop senyum dah masa ni

rase nak melompat tepi butik ni hohohohoho

Tq en 'Boss' ku sayanggggg
sayangggggg mu ketat2 
muah muah muah 88x (ayt bodek lebih2) 

Nak tau aku pilih yg mane satu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






No comments:

Post a Comment