tq my follower

Friday, February 13, 2015

Lunch Sate Kambing ala2 duduk di China

Salam Pagi Jumaat 

Untuk semua pembaca blog aku ni.....

Al Fatihah untuk arwah TGNA yg telah pergi malam td.

So kite teruskn dengan cite aku ok.....

Saja nak buat entry makan-makan yg pertama dlm thn 2015

Minggu lepas aku menghadiri 1 ceramah untuk ibu bapa murid tahun 1 di sekolah Eddin.


muke orang tak sabo nak abis kn dgr ceramah 

Bertapa dalam dewan dari pukul 8.30 pagi smpi 11.00 pagi.

Budak2 ni aku tinggalkan dgn en 'Boss' kat rumah.

Abis dr ceramah tu en 'Boss' ajak kami pergi merasa sate kambing di Cyberjya.

Oleh kerana 1st time pergi, so we all just try and error je jalan ke situ.

Saja tak ikut maps hehehe, pd hal en 'Boss' dah pernah sampai area tu.

Tapi cari punye cari x jumpe, ape lagi balik perut kosong laaaaa....

Pusing 2 kali area tu kami dah nampak kedai ni, tp agak musykil sebab kat luar kedai show mee tarik sahaja.

Aiiikkkkkk mane gambo sate kambing yg meletopppp tu??????

Kami pasrah jek la masuk kedai then mintak menu.

Menu pon xde gambo 
(nangis lagik).

Menu pon bese2 je 
alaaaaa haiiiii kalo salah kedai ni x merasa la nak makan sedap2

Tapi bile menu nye sampai & merasa dgn lidah sendiri SAAAAAAHHHHHHHHH
ini lah kedai tu.

My Iman Noodle House
(gambo org tarik mee beso dpn kedai tu ok)

 Sate kambing 6 cucuk kami order, 
1 cucuk RM2

Bagi kami yg makan x banyak tp meratah lauk banyak gile 
(jgn salah anggap aaaaaa) 
termembazir plak hari tu.

Harga nasi dlm RM8 - RM10 jek tp lauk ngan nasi banyak sangat bagi aku laaaa.....

Mee tarik dia sedap, letak sambal cili kering tu banyak2, perrrrrgggghhh berpeluh hidung makan.

Yang special nye di sini, minuman adalah percuma, tp semua self service.

Dan yang paling menyelerakn adalah sate kambing sempoi.......

Jangan korang ingat ade sambal kacang, n.impit bagai ok.

Jawapan nye tidak ade, dah kata nak makan ala2 org stay China kan, kena ikut la cara diaorg.

Bagi aku makan sate kambing ngan sambal cili kering tu pon dah best sesangat.


mee tu mee sup kosong bubuh  3/4 keping daging je, tp bile dah campur sambal cili kering tu
leleh air liur nih

Aku bg 4 ****

No comments:

Post a Comment