tq my follower

Friday, June 27, 2014

Salam Ramadhan....

Assalamualaikum...

Lama betoi aku tak mengupdet blog huhuhuhu

W/pon takde orang yg tertunggu cite aku tp aku sedih & rindu nk berblogging weiiiiii

Lg 1 hari kite nak pose.

Aku mcm bese dpr off operation bulan ramadhan.

Memang membeli la juadah berbuka di restoran2 area Shah Alam ni.

Sebelum tu nk gak tau ape persediaan korang menjelang raya kan...

Baju raya, kuih raya, kete raya, perabot raya, duit raya seme nya la, mcm hari2 hari raya kihkikihkih

Aku thn ni bj Melayu Eddin dulu yg siap.

Berbeza dr thn2 sblm nye, jenuh mencari color yg sesuai.

Tahun ni Eddin tempah bj melayu dr BAK, Anggerik Mall. 

Cukup 30 hari siap, cepat kan....

Ehhhhh lupe plak nak bagi tau, tema raya kami tahun ni BIRU (biru ape nanti tgk ekkk).

Sempena bulan yg mulia ni, aku mohon maaf kalo ade salah silap pd sesapa saja, terkasar ke atau sengaja kasar ke, mohon dimaafkan.


Semoga kite dpt menjalani ibdah pose dgn berkat tahun ini.

Ameeennnnn

No comments:

Post a Comment