tq my follower

Wednesday, November 20, 2013

Hasil dari Kurang Pengambilan Nasi

Pestime dlm 34 tahun aku hidup kat muke bumi ni aku berdiet dgn x mkn nasik. 

Korang hadooo????

Konon nak berdiet mcm kwn aku tu. 

Dr 90kg turun ke 78kg!!!!!!

Giler kentang byk turun nye hehehehehe

Tapi tu cite kawan aku la....

Cite aku plak lain.

Janji ade skit penurunan aku dh happy tahap cipan dah....

Coz main hantam je diet aku ni. 

Supplement pe2 pon aku x mkn.

Ni just try & error jer atau kata lain experimen sendiri punya....

Yg penting semggu makan nasik 2@3 kali jer masa lunch. 

Itu pn segengam nasik je mkn huhuhuhuhu

Lain2 hari aku mkn bende lain selain nasik, mee, bihun sume aku hantam (mana la nk cepat turun hahahahaha)

Adalah turun  4kg-5kg. 

Ok la tu janji turun kan hehehehehe

Tp bab exercise je aku failed. 

Belom dpt masa yg sesuai tuk jogging (itu je aku mampu).

Swimming mmg mls nk trn ke pool tu.

Nak angkt dumbell aku takut lengan Popeye aku ni lg berketul2, takut plak Rereen & Eddin nanti 

So wat ape yg mampu jer la skrg ni. 

Ingt thn dpn nk register kat Gym mane2. 

Kot2 berjaya nak exercise kan hahahahah 
(nmpk sgt x kan berjaya)

Walau pon org lain x perasan sgt, even en 'Boss' pon x nmpk sgt.

Tapi kalo amati gambo2 kt bwh tu mmg ade kurang nye.

Paling best tang perut & lengan popeye mak heheheheheh


       Sept 2013                 Jan 2013


   Feb 2013                         Sept 2013


Hope diet aku ni berjaya sampi dpt berat idaman. 

Dpt 60kg dh cukup daaaa....

Tp kalo dpt 55kg mak rasa mcm ank dara nokkkkkkk!!!!!!!!

3 comments:

  1. kak...nk diet jgk...xmo mkn nsk la gini...tula..bile mkn nsk je rse cptnye brt naik..hehehehe...jeles akk dh slim skrg...wpon orglen xpasan tp zura pasan ok..tgk gmbr dlm fb zura tertanya2..knp akk cam slim...tp zura xkn nk ty dlm fb kan..

    ReplyDelete
  2. Jommm Zura, mule2 je leleh2 air liur x dpt mkn nasik. Lame2 cam bese jek hahahahaha...
    Kalo tmbh supplement lg cpt.
    Pasan je ko eekkkk :)

    ReplyDelete
  3. alhamdullilah . .nampak dah perubahan tu.. beza banyak dah .. chaiyok..

    ReplyDelete