tq my follower

Friday, August 30, 2013

Potato Salad




Assalamulaikum sume...

Mood nk selalu wat entry dh mai dah hehehehehe

Ni kali kedua aku buat resepi ni.

Resepi ni aku dpt dr Chef Anis yg kecik comei selalu kat TV3 tu.

Kali pertama aku buat dh lama sgt dah aku try, aku pon x hengat bila hahahahaha

Sejak2 diet x mkn nasik ni, ade je idea nak mkn yg sihat2 
(kata nye!!!!!!)

Mari aku tunjukkan cara buat ni.

Bahan2

1 biji kentang yg paling besor kt dpr korang tu dipotong 8 dan rebus hingga empuk, 1 sudu besar daging cincang yg dimasak garing dgn sedikit minyak shj, 2 sudu besar macaroni yg telah direbus, sedikit bwg Holland di dadu, sedikit perahan limau @ lemon, sedikit hirisan daun bawang, 2 sudu besar mayonis asli dan sedikit je parsley kering.

Cara2
Gaulkan sume bahan dalam satu mangkuk dan sejukkan sebelum makan. Siaaapppp.
Haaaaaa senang kan....


SELAMAT MENCOBA


No comments:

Post a Comment