tq my follower

Monday, February 20, 2012

Men'campak' kali ke 2

2Si Eddin mmg sejak Rereen elok dr demam Khamis 2 mggu lepas, dia plak panas2 bdn, kire mcm demam beralih arah la ni.... tp dia mcm bese je, on off x lah obvious sgt.


tempt tido bdk demam ni kena alas kain batik coz dia suke muntah2


So sempat gak aku & en 'Boss' usung dia naik Cameroon last weekend, dah la mlm nk g sane tu, dia terpijak yg tajam kat jam tgn tu, (besi cucuk kat lubang jam tgn tu), berdarah & berlubang gak la..... 
Sian ank mommy ;(

Alhamdulillah pg tu elok je, coz spirit nak berjln kot, tp aku still bwk bekal ubt2an dia w/pon pegi, blk hari jer.

Hari Ahad tu, br nmpk tumbuh lak ruam2 yg merah tu, dr muke sampai perut, kaki belom lg....Oooooo demam campak lg dia, ni kali kedua dah. Last kena masa pose thn lepas.

So cari air kelapa la kat umh nenek tu, nasib kena kat kg, ade la petua nenek & atuk leh buat pd bdn Eddin yg dah mule miang & gatal2.....

So a few days gak kena pakai ubt sapu putih 'tepung gomak' nih (balance yg demam cmpk aritu) 

jeng....jeng.... sila tutup sblh mata, coz gambo di bwh agk sensored
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
   

Alhamdulillah, mggu ni semakin baik demam & selera mkn pon elok skit, leh la naik kan bdn Eddin yg dah kurus skit (aku suke Eddin yg tembom tu)

Ni salah satu sbb aku x leh nk updet cpt xtvt last weekend, coz menjaga ank bujang kesayangan aku ni yg demam campak kali ke 2.

No comments:

Post a Comment