tq my follower

Tuesday, December 13, 2011

Berendoi Bby Umar Husam Idle

Sabtu mggu lepas MIL & FIL telah mengadakan kenduri ni kat Slim River, kecil kecilan jer, just sedara mara dekat2 jer....

Tp makanan mmg meriah, byk jenis betoi, tu yg rambang mambang sampai aku kena gastrik tu, hik3

 ni buai buatan tgn MIL & best fren nye, sume cucunye naik buai ni, design je lain2

 ni plak set tekat yg ditempah utk en 'Boss' masa bby, korang ade???? ha3
ni dah 34 thn umur dia, tp mcm order smlm je kan??? sume cucunye pon pakai set ni bile berendoi

 ni la bby Umar yg putih melepak tu.... 
comeiiiiiiii

aku jd mak angkt jab, mak nye tgh pakai tudung kat blkg tu....
 ade harapan ke, aku ade lg bby lepas2 nih??? hu3

bdk berdua ni mmg suke bby, tp sorg nk gur sorg nk boy, camne tu en 'Boss'??????? ho3

 ni kat tgkt ats, tmpt tido kami reramai kalo blk kg

 ni la ummi Nedda & Umar

 Kakak Qaseh & Kakak Yasmeen

 Qaseh, ummi & Umar

 haaaaaa, br nk buke mata
 ooo... nmpk da dunia

Kalo adat kat sini berendoi dia lame, dkt2 dua jam gitu, tp yg best nyer dia ckp Melayu campur Arab, mmg kite faham, kalo kite hayati betol2 mmg sayu je hati dgr lagu2 nih...

bgn je dr tido terus dicubit dek kakak Qaseh, sian dia.... Qaseh mmg kaki buli nih... tu tgn dia la tu....

ayah pegang dulang (adk en 'Boss' ni), ummi pegang Umar

mcm seram jer ngan opah tu Umar???

kelapa muda hasil carian abg Ijam (abg ipar en 'Boss')

sume dok kerumun Umar


aku tetap ade menyelit2 he3

Umar dah x tahan duk dlm buaian nih.... cpt Ummi, angkat saya!!!


No comments:

Post a Comment