tq my follower

Monday, September 23, 2013

Rockinnnnn September @ Hard Rock Hotel Penang, part 2

Soriiiii, lmbt lak continue hak part 1 tu hehehehe

Selamat jer mkn nasik kandar mlm tu, terus tido, pengsan!!!!!!

x sempt pikir ape dh....

sedar2 dh kol 6pg 

kol 7 pg kami dh terpacak kat cafe tuk bekfes 

en 'Boss' mmg mkn awl

bdk2 jer x lalu nk mkn

ni adalah last menu aku sblm kuo dr cafe
sedapppp oooooo


Rereen & Eddin aku tggl kn aje kt kids pool, ade life guard 2/3 org so mmg secure



then masa ni aku ambik peluang meround ngan en 'Boss' sebelum membasahkn diri lg sekali


leh plak aku posing gitu tepi pool
 ingt majalah mangga ke hape????



susah betol nk snap pict kt bwh bende ni, kalo xde bell boy tu mmg aku baring je snap situ
kang dia kata gile ke makcik ni???? hahahahah



mandi lg kesekian kali nye

sian Rereen & Eddin 
aku leh x bwk swimming suit diaorg
nsb ade bwk bj spare huhuhu

tp diorg ttp enjoy, terlebih enjoy lg ade


muke mak2 tgh bg instruction kt ank hahahahaha

kol 12 tgh hari aku halau bdk2 tu naik

Kang blk S.Alam kwn2 diorg x kenal plak gelap gelita kulit hehehehe

Lunch kami hr tu tapaw je dr warung tepi2 Bt Ferenggi tu.

Sesekali mkn kari Penang maiii, mmg terangkat.

Pas mkn kasi bdk2 tido seround. 

Aku plak jenjln rock shop nak belikn kengkawan yg kirim bj.

Petang tu smbg lagik mandi.

Kol 5ptg aku anto diorg kt Lil Rock. 

Tmpt Indoor game yg selamat coz parent leh tggl ank dlm tu tanpa ragu2 siap boleh lunch & diner dlm tu.

Just tinggalkn no. hp. 

Setiap xtvt makan masa 1 jam. Dr 10pg smpi 9mlm.

Pe lg aku & en 'Boss' pn kuo la carik jeruk P.Ali kat Tanjung Tokong.

Beli diner sekali, McD jer sng. 

Kalo lapar lg bole in room order dr cafe dlm hotel tu.

Sekali sahhhh!!!!! 
Bdk2 lapo lagik lepas mkn burger, so order la 1 mee goreng.

Ingt mlm tu nk gak tgk live band coz mlm sblm tu en 'Boss' dh pegi best kata nyer, sekali semua kelauttttt hahahaha

Live band dlm mimpi jek laaaa.....

No comments:

Post a Comment