tq my follower

Saturday, April 13, 2013

Besday Eddin ke 5

As Salam....

Lama betoi aku x wat entry baru.

Mcm bese penyakit M tu la beribu riban lemon ha3

Baru nk story pasal si bujang manja aku tu si Eddin. 

Tahun ni meriah, dua kali celebrate.

Awal 10 hr sekali dan sekali lagik dgn kawan-kawan kat skol.

So dgn gigih aku mencarik sumber2 tuk meriah kan besday dia tu.

spiderman kek by cool box

So kek dpt tempah kat Empire Gallery Subang RM130, 1kg. 

Dekat 2 minggu aku carik tempat nk tempah kek. Tp sume full tuk date 22 Mac. 
Alhamdulillah dpt jugak akhirnya.

muke Eddin yg sgt happy dpt celebrate besday dgn kawan2

di temani si Pay Chee (bdk pompuan cina belah kanan tu) paling kecik & cute

Ingat nak ambk party package kat A&W atau McD tp dua2 tidak sesuai buat lagi coz dioarg cuma ade 20 org je sessi petang. Kalo sessi pagi meriah!!!

So aku just belikan kwn-kwn Eddin & teacher happy meal so dlm tu dh siap ade toy kan, senang keje aku.

Bergumbira la si Eddin dgn kwn2... 

Blk skol penuh beg bwk janjan & gift pack kwn2 yg celebrate jugak bln Mac.




No comments:

Post a Comment