tq my follower

Monday, April 29, 2013

Arrrhhhhh!!!! Gila Handbag Branded

Makkkk Aiiii..... tajuk entry x hengat hak3

Sejak 2 menjak ni group wassap aku sibuk cite pasal handbag.

Sume jenis ade, ade yg fake yg original yg Malaysia yg obersee...

Berpinar mata nengok gambo!!!!!

Aku pn bukan la ketegori pengumpul handbag tegar.

Ada sebijik tu, aku pakai la sampai gugur sume kulit2 dia baru aku sibuk nak beli yg baru.

Tapi setakat Carlo Rino jer mak mampu (mahal gak tuh)

Paling mahal pon 3 ratus lebih je aku pernah beli pon.

Tetiba, pernah sekali tersesat dlm butik LV kat Starhill tu. 

Makkkkk aiiiiii..... cantek nye beg riban2 ni!!! 

Masa tu jugak pasang niat nak beli sebijik sebelum raya, tp tahun bile tak tentu lagi hua3

So skrg aku nk beli yg mane mampu jer dulu, x dpt LV, Coach pon ok gak kan.e

Ehemmm33x bunyi2 an tuk en 'Boss' 

Dh pegi survey last week kat Sunway Pyramid. Nampak nye usul diluluskan.

Cuma belum dpt grab jer lagik ni.... 

Design mane idaman hati, sila tungguuuuu tp yg pasti ade color merah.

So bersabar la wahai hati ;)

Dah berjaya nanti aku share okey, bye!!!!

2 comments: