tq my follower

Friday, March 11, 2011

~~jalan2 cari jalan~~

Ptg smlm 'boss' decide nk cari jln + dewan tuk kenduri sabtu mlm, area Putrajaya, kenduri ade timing2 ni x leh dtg lmbt, nk plak bwk FIL & MIL so mmg kena survey dolu, x leh nk dtg br t'kial2 cari. Aku mmg dah lame gile x g sane. Last dolu masa aku couple lg ngan 'boss'.... ni dah dkt 10 thn beb!!! camner la tmpt tu eeekkkkk.....

Dgn map dr google & map dr kad kawen tu, dlm 1/2 jam dah leh smpi ke dewan kat persint 10 tu... kire2 dkt sgt la dr s.alam nih..... alang2 dah ke sana, saje lajak terus ke Alamanda (tu pon main redah jer jln nyer, nasib nmpk sign bord nye), best gak la kat situ sempt ngepaw 'boss' selipar adidas satu & hi tea kat Starbuck.... siap dpt free moist kek yg ala2 lolipop gitu.........

Tp nk dijdkn cite, ade sorg makcik tu t'pusing2 m'cari hala tuju (dlm ati, sian makcik nih), tetiba dia b'jln m'hala ke aku, sah!!!! mesti nk tanye pe2 nih.... "tumpang tanye kat ner kedai buku yg glamer tu?"
Dgn x berapa nak senyum, aku jwb "makcik saye ni 1st time dtg sini, so saye x tau lah, kat ner tmpt tu". Tp makcik tu dgn selamba jer berlalu mcm tu jer dgn x kate pe2, aku bkn la heran sgt tp mcm x sopan lak nmpk nyer makcik tu, dia ingt aku ni tipu dia agk nye..... mungkin la tuh!!!

Biar lah makcik tu dgn kedai buku nyer, ahakkkzzzz

Puas pusing2 ngan ank2, tibe masa tuk blk, ingt sng jer la mcm dtg td, rupe nye silap msk jln dowwwhhh...... Dah name pun Putrajaya kan... mane ade tmpt u-turn.. so smpi ke Sepang kami t'lajak, then br leh patah blk & msk jln yg betol nk ke S.Alam, tp tetap x msk jln dtg td, tp msk jln lain la plakkk......... ikut la Puchong yg jem teruk tu... elok2 dr 1/2 jam dah jd sejam... Sampi tido2 rereen & eddin smpi S.Alam.... adooyyaaiiiiii......

selipar br mommy.. *wink3*
reen & eddin "paw" papa punch glove kat Toy R us

No comments:

Post a Comment