tq my follower

Thursday, May 16, 2013

Geng Bas Sekolah since 1998

11 Mei 2013 adalah tarikh ulangtahun perkahwinan aku & en 'Boss' yg ke 10. 
Sepuluh tau!!!! bkn satu hehehehe

Date ni jugak aku telah menghadirkan diri ke perjumpaan sambil mkn2 geng masa study dulu di Uitm (Shah Alam) kat Bagan Lalang, Sepang.

Sepatut nye nak overnie PD tp byk plak halangan2 ditambah dgn ayat2 sentap bagai, so sini je yg paling senang.

Kami kenal sejak thn 1998 dh 15 thn kami kenal each other masa tu masing2 baru abis SPM fresh2 giler(beno nye nk ckp cntk2 & kurus2 gile ekekek)

Tp skrg semua dh lemau hahahahahah... cume Rina je yg maintain kurus cute gitewww

Cadangan nye nak la jumpe semua yg close kan. 

Dlm 8 org jer pon. Tp 5 org jer yg berkesempatan bergathering. 

Itupon salah sorang dari kami akn berpindah ke Kelantan kg ibunda tercinta dia.

Sebelum mkn2 tu aku sempat lepak2 tepi pantai tu smbik mkn goreng pisang ank beranak.

 gaya ank2 aku br dpt mknn dr lori pickup


Aku ngan Rina dr Puchong sampai dulu kat Bagan Lalang. 

Yg lain2 still jauh lg perjln w/pon sorg je dr Pahang hik3

So kami berdua dulu ambik order & pilih seafood yg direquest dr kami ber5. 

Irwan hubby Rina mmg expert bab quantiti yg sesuai tuk kami ber5. Kalo aku harus sume bende aku nk order hahahaha

Tepat 7.30 mlm lepas abis solat magrib makanan pon terhidang depan mata. Tapi kami br bertiga. 

Aku, Rina & Nik je br smpai, 2 org lg br kat Nilai.

 Ank2 dh merengek2 mintak mkn, kami sepedek dulu. 

Kendian tu kami dh asingkn siap2 tuk Ain & McLee.

8 lebih baru muncul si Ain & McLee. Suruh diaorg mkn puas2 then br kami kuarkn hadiah masing2.

Sambil mkn sambil borak sakan. Sore sume nye mcm pakai mikropon hahahaha

Oleh kerana xde game kami just tukar2 hadiah jer ber5.

 org yg plg lewat bersama hadiah2 sblm pertukaran
sisa makanan mmg x leh blah tol!!!!
semua gambo dia nk interprem  


kami bertiga Rina, Aku & McLee
 Sessi mencabut no. hadiah 
ni la Nik yg akn pindah tu

Sessi tuko hadiah pon kepoh mcm ade 10 org nk tukor hadiah hahahaha..

Mulut memasing sibuk dok bercakap2 itu belum lg sessi gelak gempita wakakakaka...  

Mmg happening sekali sekala jumpe kwn lama.  

Miss that time kat umh sewa seksyen 19.

se u soon beb..... 
really enjoy that nite

2 comments:

  1. Miss u all...thank you very much..luv..luv..hahah sodih den namo den dah tak masuk senarai kurussss....hehhehe ;)

    ReplyDelete
  2. hahahaha...... sume dh kembang Naa... nk kurus blk x tahu thn bile daaa.... Ko still maintain lg tu ;)

    ReplyDelete